iOS 14 ir Facebook reklama. Ką turime žinoti?

Turbūt jau girdėjote, jog Apple atnaujinta operacinė sistema (iOS 14) leis vartotojams žinoti, kuri mobilioji aplikacija naudoja jų asmeninius duomenis. Be to, šis atnaujinimas prašys vartotojų duoti sutikimus jais naudotis, kitaip sakant, panašiai kaip naršant internetinėse svetainėse yra su privatumo politika.

Ką tai reiškia Facebook/Instagram reklamos paleidėjams? Apple produkcijos vartotojai galės nesidalinti savo duomenimis su programėle, todėl nukentės analitiniai parametrai, tikslinės auditorijos ir kt. Trumpai tariant, šiuo metu mes nežinome ko tikėtis iš šių pokyčių, bet privalome pasidaryti namų darbus, jog Facebook reklama ir toliau veiktų sklandžiai.

Kas keisis?:

1. Svetainės konversijos sumažėja iki 8 vienam domenui (daugeliui mūsų tai nėra didėlė bėda);

2. Mobiliųjų aplikacijų reklamos paskyra gali būti susieta tik su viena programėle, kurti nedaugiau 9 reklamos kampanijų (campaigns) ir nedaugiau 5 reklamos rinkinių (ad sets) per kampaniją;

3. Reklamos rezultatų duomenys gali vėluoti iki 3 dienų;

Nebelieka reklamos rezultatų skaidymo pagal lytį, amžių, regioną ir poziciją, kur reklama buvo rodoma.

Instrukcija. Kokius namų darbus turime padaryti?

1. Stiprinti serverio ir Facebook pixel’io ryšį. Plačiau skaitykite ČIA

2. Verifikuoti domeną:

3. Susikonfigūruoti konversijas:

Kaip ir minėjome prieš tai: šiuo metu nežinome, kiek šie pokyčiai įtakos reklamą, bet Facebook toliau tobulina savo sistemą, jog pasekmės būtų, kiek įmanoma mažesnės, o reklamos paleidėjai turės pergalvoti reklamos strategijas ir praktikas, o geriausias iš jų būtinai pateiksime savo tinklaraštyje. Iki pasimatymo!