Andrius Zajančkauskas
LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:
Andrius jau dešimtmetį dirba skaitmeninės reklamos srityje, kur yra sukaupęs didelės patirties kuriant PPC strategijas, optimizuojant kampanijas ir įgyvendinant rezultatais grįstas iniciatyvas Google Ads, Meta Ads bei kituose reklamos kanaluose. Jo stiprybė - mokama paieška, kampanijų valdymas ir strateginis planavimas, ypatingą dėmesį skiriant procesų efektyvumui ir aiškiai pamatuojamiems verslo rezultatams.
Jo patirtis apima tiek vietines, tiek tarptautines rinkas: Baltijos šalis, Jungtinę Karalystę, JAV, Vokietiją ir Prancūziją ir kt. Andrius yra ilgametis programos Google Partners Digital Champions dalyvis, turintis oficialias Google Ads, Meta Ads, Display & Video 360, Microsoft Ads bei kitų platformų sertifikacijas. Be to, jis yra baigęs Helsinkio universiteto (University of Helsinki) programą „Elements of AI“, kas atspindi nuolatinį jo siekį sekti skaitmeninių inovacijų pažangą ir taikyti jas praktikoje.