Naujas Meta Ads algoritmas „Andromeda“: kas keičiasi
Nuo šiol Meta Ads veikia nauju režimu – algoritmu, pavadintu „Andromeda“. Jis buvo testuojamas beveik metus (paskaitykite oficialų pranešimą spaudai), veikė tik kai kuriems vartotojams, o nuo rugpjūčio yra įjungtas visiems.
Trumpai susipažinkime, kas jame naujo ir ką rekomenduoja patys Meta Ads.
Esminis pokytis – kiekvienas turinio vienetas nuo šiol bus bandomas parodyti tiems vartotojams, kuriems jis aktualus. Labai stipriai padidinus algoritmo mokymosi galimybes, mums nebereikės į vieną AdSet’ą kelti 3-6 turinio vienetų, o galėsime pasileisti plaukus su 10+ ar net 20+ maketų/video.
Tam, kad sukurtume tokį kiekį turinio, nepakaks sugeneruoti tiesiog 20 žinučių ir konvertuoti jas į vizualus. Reikės atsiversti marketingo strategiją ir turinį kurti pagal tokius pjūvius:
– Pirkėjų segmentus ir jų skausmus bei poreikius.
– Pirkėjo pozicija funnelyje (apie mus nežino / apie mus žino ir renkasi iš konkurentų / išsirinko produktą / jau pirko anksčiau ir t.t.)
– Turinio forma (UCG, demo, founders story, funne meme ir t.t.)
Iš vienos pusės, galime griebtis už galvos ir bijoti nepakeliamų biudžetų. Arba galime susiėmę pagalvoti apie naujas procedūras ir pagaliau įdarbinti AI turinio kūrimui.
Pakalbėkime apie tai, kas šiuo momentu labai svarbu:
Marketingo strategija: pirkėjų poreikiai
Pirmoji diversifikacija, pagal ką turime skirstyti turinį – tai pirkėjų segmentai ir jų poreikiai. Tai yra marketingo strategijos pagrindas. Jei ją turite, šie klausimai jau atsayti. Jei ne – teks pagaliau apie tai pagalvoti. Galite pasiruošti patys, galite pasinaudoti internete paruoštais įrankiais ar apturėti rimtą pokalbį su ChatGPT. Dar geriau, jei kreiptumėtės į profesionalus. Tačiau šis žingsnis taps privalomas: juodu ant balto užrašyti, kokie yra mano pirkėjų segmentai ir pagal kokius poreikius jie skiriasi.
Turinio forma
Čia jau prasidės kūryba: ar lyginsime save su rinkos vidurkiais, ar įrašinėsime linksmą video, o direktoriaus kalbančią galvą, o gal tiesiog patalpinsime kliento atsiliepimo screenshot’ą prie produkto nuotraukos. Geriausiu atveju – kiekvieno segmento poreikiui paruošime po skirtintų formatų rinkinį.
Taip reikės dirbti todėl, kad algoritmas stengsis kiekvienam turinio vienetui ieškoti po jam tinkamiausią gavėją. Taigi vartotojai įpras gauti ne generalizuotą žinutę „automobilių remontas“, o personalizuotą „greitas automobilio patikrinimas prieš perkant“ / „žieminių padangų montavimas ir saugojimas“ / „jei planuoji ilgą kelionę, pasitikrink, kad būtum ramus“.
Štai tokia supaprastinta matrica galima pradėti planuotis turinį (pavyzdyje – EduMint segmentai su poreikiais).
Algoritmas dar naujas. Apie jį internete pokalbio daug, bet rezultatai ir interpretacijos kol kas nėra labai konkrečios. Todėl mokysimės visi. Ypač aktualu bus išsiaiškinti, kaip ši sistema veikia smulkesniems verslams, kurie per mėnesį išleidžia mažus biudžetus.
Manau, kad šiuo momentu reikės dviejų veiksmų:
1. Sugrįžti prie savo marketingo strategijos ir labai gerai prisiminti segmentus, jų poreikius, skirtumus, skausmus ir svajones.
2. Integruoti AI į savo turinio kūrimo procesus: nuo lentelių sudarymo (kaip mano pvz) iki video adaptacijų gaminimo.
Organizuojame seminarą, kur apie Andromedos įgyvendinimą pakalbėsime plačiau. Padiskutuosime ką turėsime atmokti, kokių pirmų žingsnių imtis, kaip prisitaikyti skirtingiems verslams.
Susitinkam spalio 1 d. 15:00-17:00 ir drauge pradėsime kurti pokyčius. Viskas bus gerai!