Patiksinkite, ar veikia Jūsų Meta Pixel ir Conversion API

Svarbiausia dalis, nuo kurios priklausys Meta reklamos rezultatai – tai algoritmo surenkami duomenys apie mūsų turinį pamačiusius, įsitraukusius ir veiksmus atlikusius žmones. Jei nebus duomenų apie tai, kas nusipirko prekę po to, kai paspaudė ant reklamos, algoritmas neturės kaip mokytis ir reklamą rodys… belenkam. O tai reiškia biudžeto švaistymą.

Taigi, duomenis apie vartotojus renkame dviem būdais: Meta Pixel ir Conversion API. Jei duomenis rinksime tik vienu jų, yra faktas, kad turime daug praradimų.

Pasitikrinkite dabar pat, kokiais būdais duomenis renkat jūs:
1. Nueikite į Events Manager
2. Pasitikrinkite, ar esate teisingo verslo Event Manageryje (laukelis viršuj dešinėj)
3. Kairėje pasirinkite Data Sources
4. Dešinėje esančioje lentelėje, stulpelyje „Integration“ prie „Purchase“ event’o turite matyti „Multiple“. Jei matysite tik „Browser“ arba tik „Conversion API“, reiškia, daug duomenų pametate pakeliui.

Jei trūksta kurio nors iš duomenų šaltinių, pasirūpinkite jais – pasikalbėkite su web administratorium, paieškokite instrukcijų YouTube (nurodydami platformą, kurioje yra Jūsų svetainė, pvz Shopify arba WordPress) arba tiesiog pabendraukite su Chat GPT.