Vidiniai skaitmeninio marketingo mokymai
Esame EduMint – skaitmeninės rinkodaros mokykla, suvedanti profesionalius lektorius su augti norinčiais verslais ir institucijomis.
Kiekvieną temą dėsto lektoriai, su ja praktiškai dirbantys kasdieną, dažniausiai virš 10 metų, vadovaujantys agentūroms ar skyriams.
Išsakykite poreikius, o mes sukursime Jums pritaikytą programą ir rasime geriausius lektorius.
Programa derinama prie komandos pasirengimo ir poreikių
Komandai perduodamos ne tik žinios, bet ir strateginiai įmonės tikslai
Mokymai gausūs įtraukiančių praktinių užduočių, todėl veikia ir kaip teambuilding’as
Siūlome ir mentorystę – kasmėnesinius susitikimus, užtikrinančius sklandų naujų kompetencijų patekimą į įmonės procesus
Populiariausios vidinių mokymų temos
Kiekvienam klientui mokymų programą sukuriame tiksliai pagal jo poreikius. Tačiau yra temų, kurios kartojasi ypač dažnai. Susipažinkite su jomis – tai padės suformuluoti ir savo norus:
Social media update / Darbuotojų įtraukimas į socialinių tinklų turinį
Po mokymų dalyviai supranta socialinių tinklų svarbą įmonei ir aktyviai padeda marketingo komandai kurti turinį: įsidrąsina atsistoti prieš kamerą, o gal net kuria turinį patys.
Ypatingai vertinama praktinė užduotis, kurios metu dalyviai po apmokymo vienas kitą filmuoja, o rezultatai saugiai aptariami grupėje. Vėliau skiriamas 10-ies dienų iššūkis kasdien sukurti bent po vieną turinio vienetą. Tai – ir nuotaikingas teambuilding’as.
👤 Įprastai mokosi: didelių organizacijų ne marketingo skyrių darbuotojai, kurie aktyviai dalyvauja kasdienėse veiklose.
⏳Trukmė: 2-8 ak. val.
Socialinių tinklų strategijos atnaujinimas
Sesija, kurios metu peržvelgiama esama soc. tinklų strategija arba aptariama „esanti galvoje“ ;), atnaujinama pagal naujausias tendencijas, sprendžiami iššūkiai susiję su jos įgyvendinimo procesais Jūsų organizacijoje.
👤 Įprastai mokosi: pagrindinė marketingo komanda ir įmonės vadovai.
⏳ Trukmė: 4-8 ak. val.
Kūrybinis teksto rašymas su Akvile Kavaliauskaite
Dalyviai išsilaisvina iš mokykloje įgautų rašymo suvaržymų ir noro rašyti ilgus, bet nebūtinai vertingus tekstus. Išmokstama vaizdingai ir sklandžiai pasakoti istorijas.
Mokymai vertinami kaip darbuotojų motyvavimo priemonė, nes yra žaismingi, kūrybiški ir pilni pozityvios žurnalistės A. Kavaliauskaitės energijos.
👤 Įprastai mokosi: komunikacijos ir marketingo skyriai, dirbantys su tekstu (socialinių tinklų, pranešimų spaudai, interneto svetainių turinio ir t.t.)
⏳ Trukmė: 4-8 ak. val.
Darbuotojų ambasadorystė
Išmokstama tinkamai atstovauti įmonę strategiškai svarbių socialinių tinklų kanaluose (įprastai LinkedIn, tačiau puikiai veikia Facebook, Instagram). Komanda sužino gerąsias praktikas, o taip pat išmoksta planuotis savo turinį, kad jis atitiktų atstovaujamos įmonės komunikacinius tikslus.
👤 Įprastai mokosi: labiausiai motyvuoti organizacijos nariai ir marketingo komanda.
⏳ Trukmė: 2-8 ak. Val.
Facebook Ads pagrindai
Po mokymų komanda geba savarankiškai paleisti Facebook ir Instagram reklamas arba kokybiškai bendrauti su tai atliekančia agentūra, įvertinti jos darbą.
👤 Įprastai mokosi: pagrindinė marketingo komanda ir jų vadovai.
⏳ Trukmė: 4-16 ak. val.
Trumpesnė mokymų trukmė dažniausiai reiškia, kad perteikiama tik teorinė medžiaga, tačiau neatliekamos praktinės užduotys. Šios labai svarbios žinių įsisavinimui, todėl visada rekomenduojame mokymams skirti visą dieną arba programą padalinti į dvi popietes.
Populiariausi mūsų komandos lektoriai
Susipažinkite su visais EduMint lektoriais >>
Išsakykite poreikį ir surasime lektorių beveik bet kokiai skaitmeninio marketingo temai
Mūsų lektorius vidiniams mokymams jau kvietėsi:
Vidiniai mokymai buvo labai naudingi leidyklos veiklai. Domanto patirtis ir sukauptos žinios padėjo praktiškai susidėlioti savo nišoje taškus ant i, išsigryninti soc. medijų rinkodaros planus, išsikelti produktų vertes ir pastebėti iš šono savo klaidas. Dabar žinome, kuriose srityse dar turime pasitempti, o kurios mūsų komunikacijos savybės – privalumas.
Rusnė Jankūnaitė, leidyklos „Terra Publica“ rinkodaros vadovė
Domanto pravesti mokymai buvo labai produktyvūs ir profesionalūs! Svarbiausia, kad suteikė galimybę kiekvienam mokymų dalyviui praktiškai įsisavinti žinias ir suvokti, kaip veikia socialinių tinklų algoritmai. Rekomenduojame visiems, kurie supranta ir įvertina socialinių tinklų kuriamą vertą organizacijai.
Raimonda Jonuškienė, viešųjų ryšių koordinatorė