Klientų aptarnavimas Facebook’e apima klientų užklausų priėmimą, pagalbos ar informacijos suteikimą. Tai labai patogu vartotojams, kurie čia ir dabar, be didelių pastangų, gali gauti jiems reikiamą pagalbą. Klientų konsultacija socialiniuose tinkluose – pakankamai naujas, bet verslui svarbus reiškinys. Tad kodėl šią sritį jūsų paskyroje verta stiprinti?

1. Fiziškai ir laiko atžvilgiu neapribota komunikacija

Facebook vis dar auga, o vartotojai čia praleidžia vis daugiau laiko. Todėl nenuostabu, kad jūsų klientams patogu susisiekti su jumis per šią platformą. Prekės ženklas yra arčiau savo vartotojų, komunikacijos neriboja nei atstumas, nei laikas. Fiziniai ar skambučių aptarnavimo centrai dirba tam tikromis valandomis, todėl klientas turi prisitaikyti. Tuo tarpu socialiniame tinkle palikti atsiliepimą ar susisiekti tam tikru klausimu galima bet kuriuo paros metu.

2. Aptarnavimo greitis

Skambučių ar fizinio aptarnavimo centruose klientams dažnai tenka laukti. Tokiu atveju, nepasitenkinimas prekiniu ženklu tik didėja. Facebook patogus ir tuo, kad uždavęs klausimą, žmogus gali užsiimti jam įprasta veikla. Sulaukęs atsakymo, jis gaus apie tai pranešimą. Tačiau svarbu, jog prekės ženklas į užklausas reaguotų kaip įmanoma greičiau. Klientas turi žinoti, jog parašęs žinutę, sulauks greitos reakcijos.

3. Pigesnis klientų aptarnavimo būdas

Klientų aptarnavimas per socialinius tinklus kainuoja mažiau nei aptarnavimas telefonu ar fiziniai klientų aptarnavimo centrai. Fiziniai klientų aptarnavimo centrai turi būti patogiose miesto vietose, tvarkingi ir gražūs, nuolat atnaujinami. Tai didelės investicijos – ypač smulkiajam verslui. Skambučių centro išlaikymui taip pat reikės nemažų išlaidų. Aptarnavimas socialiniuose tinkluose reikalauja apmokyto personalo, kompiuterio ir interneto ryšio. Fiziškai specialistai, aptarnaujantys klientus Facebook’e, gali dirbti bet kur – net ir iš namų.

4. Galite veikti patys

Jei tikitės tam tikrų klausimų, galite tam pasiruošti iš anksto ir paskelbti svarbią informaciją. Išleidus naują prekę ar paslaugą, naujų užklausų skaičius padidėja. Todėl galima sukurti atmintinę, kurią patogu platinti Facebook’e. Klientams kils mažiau klausimų, o informacija bus pateikta patogiai ir lengvai prieinama.

 

Klientų aptarnavimas Facebook platformoje naudingas tiek prekės ženklui, tiek klientui. Tai mažesnių išlaidų nei tradiciniai aptarnavimo centrai reikalaujantis reiškinys, gerokai patogesnis būdas klientui gauti norimus atsakymus, o prekės ženklui spręsti vartotojų problemas.

Jei tai Jums buvo aktualu, kviečiame daugiau sužinoti mokymuose:
0-guru 0-guru

Apie autorių

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis virš aštuonerių metų, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Facebook rinkodaros pagrindai8 ak. val.Vilnius27/10/2017
Facebook reklama ABC8 ak. val.Vilnius14/11/2017
Facebook praktinis seminaras8 ak. val.Vilnius17/11/2017