99 

Lektorius:

Gabija Pilipavičiūtė ir Viktorija Juškelė

Artimiausia data:

Paskelbsime artimiausiu metu

Trukmė:

8 ak. val.

Kaina:

99 €

Formatas:

ZOOM seminaras

MOKYMUOSE:

Išmoksite vienu įrašu sukurti tokią vertę, kad kitų įmonių vadovai spaustų LIKE.

Sužinosite, kaip sukurti sinergiją vykdant asmens ir įmonės prekės ženklų komunikaciją.

Atliksite savo asmeninių profilių ir įmonės puslapių auditą.

DETALI PROGRAMA

I dalis. ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLAS

  • Įmonės komunikacija LinkedIn: pirmieji žingsniai. Kaip sukurti Linkedin profilį, kaip padaryti jį labiau surandamą paieškoje.
  • Kaip susikurti komunikacijos strategiją Linkedin, kokius tikslus keltis, kokios auditorijos pasiekiamos, kokiems tikslams kokie formatai ir funkcijos tinkamos, kaip pasirinkti kalbėjimo temas.
  • LinkedIn techninės galimybes ir triukai, kurie padeda pasiekti geresnių rezultatų.
  • Veiksmų plano sudarymas, kurį galės įgyvendinti ir patys.
  • Komunikacijos analizė ir rezultatai: organinės sklaidos analitinius įrankiai (visitors, updates, followers, konkurentai).
  • Mokamos reklamos įrankiai: campaign manager rezultatų sekimas.
  • Darbuotojai kaip ambasadoriai ir LinkedIn komunikacijos kanalas: kaip įtraukti kolegas ir dalintis turiniu.
  • Dalyvių paskyrų apžiūra ir aptarimas.
  • AI įrankiai: Turinio generavimas dirbtinio intelekto įrankiais (pagrindai).

II dalis. ASMENINIS PREKĖS ŽENKLAS

  • Kas yra asmeninis prekės ženklas (angl. personal brand)?
  • Kokia stipraus asmeninio prekės ženklo nauda individui ir jo atstovaujamai organizacijai?
  • Asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn taikomi principai.
  • Patrauklaus LinkedIn profilio kūrimo taktikos.
  • Kaip, koks ir kada skelbiamas turinys LinkedIn socialiniame tinkle neša didžiausią vertę?
  • Svarbiausi rezultatų rodikliai.
  • Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo LinkedIn soc. tinkle pavyzdžiai.
  • Įrankiai ir patarimai, leidžiantys efektyviau išnaudoti LinkedIn soc. tinklą stiprinant savo asmeninį prekės ženklą.

PAKLAUSYK IŠTRAUKOS IŠ MOKYMŲ GARSO ĮRAŠO:

99 Į krepšelį

Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Sunku išsirinkti mokymus?
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.

Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogiau, taip pat užduoti klausimus lektoriui.

Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti.

Gausite video įrašą ir prezentacijos skaidres – žinias pasikartosite ir vėliau.

LINKEDIN MOKYMAI VERSLO IR ASMENS PREKĖS ŽENKLAMS SKIRTI:

  • Organizacijų, siekiančių sustiprinti komunikaciją LinkedIn, atstovams;
  • Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams bei prekių ženklų vystytojams;
  • Visiems, siekiantiems sustiprinti savo asmeninį pozicionavimą ir komunikaciją LinkedIn socialiniame tinkle;
  • Visiems, norintiems tapti matomais LinkedIn socialiniame tinkle.

MOKYMUS BAIGĖ JAU 350 DALYVIŲ

Labai patiko praktika ir grįžtamasis ryšys analizuojant atsakymus čia ir dabar!

Ieva

Patiko turinys, kaip personalo žmogui kilo daug naujų idėjų, ką galima pritaikyti pas mus, ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir apskritai darbuotojų gerovės kūrime.

Agnė

Patiko, kad dėsto nenuobodžiai, pavyzdžiai įdomūs, reaguoja į situaciją ir klausimus. Patiko praktika (labai smagu, kad anoniminė, todel žmogus gali atsipalaiduoti).

Nerijus

Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.

Andrius

Ypatingai patiko. Labai naudinga, puikiai organizuota paskaita. Superine dėstytoja. Įkvėpė išbandyti viską, apie ką buvo kalbėta teoriškai.

Viktorija

Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.

Indrė

Kadangi Facebook žinau tik mažiau nei bazinę info, sužinojau daug informacijos, labai viskas atrodo paprasta. Susigalvojau daug idėjų ir manau sėkmingai startuosiu praktikoje.

Natalija

Lengvai moka papasakoti painius dalykus! Norėčiau tokio kolegos!

Tomas

99 Į krepšelį

Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Sunku išsirinkti mokymus?
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.

LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:

Viktorija Juškelė

Viktorija Juškelė (Lukoševičiūtė) – asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ partnerė ir strategė, sertifikuota darbdavio įvaizdžio konsultantė ir asmeninio įvaizdžio strategė, prekių ženklų vystymo projekto „nomino“ bendraįkūrėja.

Viktorija yra sukaupusi daugiau kaip 7 metus patirties rinkodaros srityje dirbant Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje, iš kurių 1,5 metų Kazimiero Simonavičiaus Universitete dėstė asmeninio prekės ženklo ir komunikacijos studijų dalyką pirmosios ir antrosios pakopos studentams.

Asmeninio prekės ženklo tematika Viktorija yra skaičiusi pranešimus didžiausioje Baltijos šalyse inovacijų konferencijoje LOGIN, renginių profesionalus vienijančioje konferencijoje „We are revolution“.

Publikacijų spaudoje sąrašas:

Gabija Pilipavičiūtė - skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ projektų direktorė. Turinti 8 metų patirtį dirbant su turinio rinkodaros projektais, komunikacijos strategijų rengimu bei planavimu. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais –„Swedbank“ Lietuvoje, „Maxima“, „IKEA“ – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių „SuperYou“ projektų.

Publikacijų spaudoje sąrašas:

Atskleidė nuomonės formuotojų populiarumo kainą: vienas kriterijus sekėjams ir užsakovams tapo ypatingai svarbus (Lrytas.lt, 2022 04)

Paskelbtas naujausias Lietuvos „influencerių“ reitingas: žinomų veidų rotacija ir nauja kategorija (15min.lt. Žmonės, 2023 04)

99 Į krepšelį

Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Sunku išsirinkti mokymus?
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.

KITI SUSIJĘ MOKYMAI

Facebook/Instagram reklama ABC

Pradedantiesiems
79 €

Lektorius

Domantas Širvinskas
Paskelbsime artimiausiu metu
ZOOM seminaras

Facebook/Instagram reklama PRO

Pažengusiems
99 €

Lektorius

Donatas Talutis
2025-01-21/22, 16:00-19:00
ZOOM seminaras