LinkedIn tinkle galime pasiekti įmonių vadovus, aukštos kvalifikacijos specialistus ir kitus sprendimų priėmėjus. Mokymuose išmoksite kurti vertę šiame tinkle, užmegzti vertingas pažintis, paskatinti darbuotojus atstovauti įmonę bei tinkamai pristatyti savo asmeninį ar įmonės prekės ženklą.
99 €
LinkedIn mokymai verslo ir asmens prekės ženklams
99 €Į krepšelį
Turite klausimų?
Skambinkite +370 650 73710
Lektorius:
Artimiausia data:
Trukmė:
Kaina:
Formatas:
MOKYMUOSE:
Išmoksite vienu įrašu sukurti tokią vertę, kad kitų įmonių vadovai spaustų LIKE.
Sužinosite, kaip sukurti sinergiją vykdant asmens ir įmonės prekės ženklų komunikaciją.
Atliksite savo asmeninių profilių ir įmonės puslapių auditą.
DETALI PROGRAMA
I dalis. ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLAS
- Įmonės komunikacija LinkedIn: pirmieji žingsniai. Kaip sukurti Linkedin profilį, kaip padaryti jį labiau surandamą paieškoje.
- Kaip susikurti komunikacijos strategiją Linkedin, kokius tikslus keltis, kokios auditorijos pasiekiamos, kokiems tikslams kokie formatai ir funkcijos tinkamos, kaip pasirinkti kalbėjimo temas.
- LinkedIn techninės galimybes ir triukai, kurie padeda pasiekti geresnių rezultatų.
- Veiksmų plano sudarymas, kurį galės įgyvendinti ir patys.
- Komunikacijos analizė ir rezultatai: organinės sklaidos analitinius įrankiai (visitors, updates, followers, konkurentai).
- Mokamos reklamos įrankiai: campaign manager rezultatų sekimas.
- Darbuotojai kaip ambasadoriai ir LinkedIn komunikacijos kanalas: kaip įtraukti kolegas ir dalintis turiniu.
- Dalyvių paskyrų apžiūra ir aptarimas.
- AI įrankiai: Turinio generavimas dirbtinio intelekto įrankiais (pagrindai).
II dalis. ASMENINIS PREKĖS ŽENKLAS
- Kas yra asmeninis prekės ženklas (angl. personal brand)?
- Kokia stipraus asmeninio prekės ženklo nauda individui ir jo atstovaujamai organizacijai?
- Asmeninio prekės ženklo kūrimui LinkedIn taikomi principai.
- Patrauklaus LinkedIn profilio kūrimo taktikos.
- Kaip, koks ir kada skelbiamas turinys LinkedIn socialiniame tinkle neša didžiausią vertę?
- Svarbiausi rezultatų rodikliai.
- Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo LinkedIn soc. tinkle pavyzdžiai.
- Įrankiai ir patarimai, leidžiantys efektyviau išnaudoti LinkedIn soc. tinklą stiprinant savo asmeninį prekės ženklą.
PAKLAUSYK IŠTRAUKOS IŠ MOKYMŲ GARSO ĮRAŠO:
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.
Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogiau, taip pat užduoti klausimus lektoriui.
Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti.
Gausite video įrašą ir prezentacijos skaidres – žinias pasikartosite ir vėliau.
LINKEDIN MOKYMAI VERSLO IR ASMENS PREKĖS ŽENKLAMS SKIRTI:
- Organizacijų, siekiančių sustiprinti komunikaciją LinkedIn, atstovams;
- Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams bei prekių ženklų vystytojams;
- Visiems, siekiantiems sustiprinti savo asmeninį pozicionavimą ir komunikaciją LinkedIn socialiniame tinkle;
- Visiems, norintiems tapti matomais LinkedIn socialiniame tinkle.
MOKYMUS BAIGĖ JAU 350 DALYVIŲ
Labai patiko praktika ir grįžtamasis ryšys analizuojant atsakymus čia ir dabar!
Ieva
Patiko turinys, kaip personalo žmogui kilo daug naujų idėjų, ką galima pritaikyti pas mus, ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir apskritai darbuotojų gerovės kūrime.
Agnė
Patiko, kad dėsto nenuobodžiai, pavyzdžiai įdomūs, reaguoja į situaciją ir klausimus. Patiko praktika (labai smagu, kad anoniminė, todel žmogus gali atsipalaiduoti).
Nerijus
Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.
Andrius
Ypatingai patiko. Labai naudinga, puikiai organizuota paskaita. Superine dėstytoja. Įkvėpė išbandyti viską, apie ką buvo kalbėta teoriškai.
Viktorija
Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.
Indrė
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.
LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:
Viktorija Juškelė (Lukoševičiūtė) – asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ partnerė ir strategė, sertifikuota darbdavio įvaizdžio konsultantė ir asmeninio įvaizdžio strategė, prekių ženklų vystymo projekto „nomino“ bendraįkūrėja.
Viktorija yra sukaupusi daugiau kaip 7 metus patirties rinkodaros srityje dirbant Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje, iš kurių 1,5 metų Kazimiero Simonavičiaus Universitete dėstė asmeninio prekės ženklo ir komunikacijos studijų dalyką pirmosios ir antrosios pakopos studentams.
Asmeninio prekės ženklo tematika Viktorija yra skaičiusi pranešimus didžiausioje Baltijos šalyse inovacijų konferencijoje LOGIN, renginių profesionalus vienijančioje konferencijoje „We are revolution“.
Publikacijų spaudoje sąrašas:
Naujos kartos vizitinė kortelė – asmeninis prekės ženklas: kaip jį išsigryninti? (Delfi. M360, 2023 05)
Talentų pritraukimo problema greitu metu niekur nedings: ką daryti organizacijoms? (Delfi. M360, 2022 06)
Darbdaviai vis aršiau kovoja dėl geriausių specialistų: taisyklių medžiojant šių profesijų atstovus tuoj nebebus (Delfi, 2022 05)
Gabija Pilipavičiūtė - skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ projektų direktorė. Turinti 8 metų patirtį dirbant su turinio rinkodaros projektais, komunikacijos strategijų rengimu bei planavimu. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais –„Swedbank“ Lietuvoje, „Maxima“, „IKEA“ – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių „SuperYou“ projektų.
Publikacijų spaudoje sąrašas:
Atskleidė nuomonės formuotojų populiarumo kainą: vienas kriterijus sekėjams ir užsakovams tapo ypatingai svarbus (Lrytas.lt, 2022 04)
Paskelbtas naujausias Lietuvos „influencerių“ reitingas: žinomų veidų rotacija ir nauja kategorija (15min.lt. Žmonės, 2023 04)
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.