Tvarkingai atrodantis, stilingas ir akį traukiantis profilis – kiekvieno prekės ženklo siekiamybė. Tokiam profiliui sukurti svarbu žinoti kelias pagrindines dizaino taisykles ir išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.

1. Skirtingi stiliai

Prekės ženklas turi būti atpažįstamas pagal savo spalvinę gamą, logotipą ir kitus stiliaus elementus. Turėkite savo spalvų paletę ir netgi šriftą, kurį naudosite rašydami ant paveikslų ar nuotraukų. Tam tikrai informacijai pranešti naudokite šablonus. Vienodų spalvų, šrifto ar net foninės nuotraukos šablonas padės, kai nuolat turite naujos informacijos panašia tematika. Pavyzdžiui, kas savaitę skelbiate naujas akcijas ar produktus, anonsuojate įvykius. Maketavimui galite pasinaudoti mūsų rekomenduojamais online įrankiais. Išlaikykite vientisumą, tęstinumą ir bendrą nuotaiką savo profilyje.

2. Netinkami dydžiai

Dalis jūsų paveiksle esančios informacijos gali nesimatyti, jei talpinate nuotraukas, neatitinkančias Facebook reikalavimų. Cover paveiksle gali nesimatyti jūsų logotipo, šūkio ar kitos informacijos, kurią patalpinate – ir tik todėl, kad paveikslas yra netinkamų išmatavimų. Atkreipkite dėmesį, jog Facebook reklamos, įrašų, profilio ir kitos nuotraukos yra skirtingų dydžių. Čia galite atsisiųsti visų išmatavimų lentelę.

3. Prasta nuotraukų kokybė

Paskyra atrodo neprofesionaliai, jei talpinate prastos kokybės, susiliejusias nuotraukas. Investuokite į fotosesijas arba skirkite laiko pasimokyti fotografuoti. Susikurti fotostudiją galite net savo biure – patarimus, kaip tai padaryti, rasite čia. Jei neturite tinkamos iliustracijos, visuomet galite paieškoti nemokamuose nuotraukų bankuose. Siūlome pasinaudoti mūsų rekomenduojamomis nuotraukų galerijomis.

4. Netinkamas profilio paveikslas

Geriausia, jei kaip profilio nuotrauką pasirinksite prekės ženklo logotipą. Taip būsite atpažįstami komentaruose, jūsų ženklas geriau įsimins vartotojams. Pasirūpinkite, jog logotipas būtų aiškiai matomas tiek sumažinus, tiek padidinus paveikslėlį. Atsisakykite papildomo teksto ar smulkių detalių, nes jų tiesiog nesimatys.

5. Nesusijęs cover paveikslas

Pasirinkite vaizdą, kuris atspindi jūsų prekės ženklą ar pagrindinę veiklą. Taip pat, cover paveikslą galite naudoti pranešimui apie vykstančias akcijas, konkursus ar kitą svarbią, bet su Jumis susijusią informaciją. Nesirinkite tiesiog gražių vaizdelių, jei jie niekaip neatspindi jūsų veiklos. Daugiau rasite mūsų įraše: 7 idėjos Facebook cover picture paveikslams.

 

Facebook profilis yra jūsų vizitinė kortelė. Investuokite į tai, kad tinkamai pristatytumėte savo prekės ženklą.

Kviečiame į Facebook rinkodaros mokymus:
8-foto 0-guru

Apie autorių

Agnietė Preidytė – grafikos dizainerė, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narė. Magistro studijas baigusi Švedijoje, University of Gothenburg, Academy of design and crafts, tarptautinės patirties įgijo dirbdama Olandijoje dizaino studijoje Raw Color. Šiuo metu dėsto Vilniaus dizaino kolegijoje, dirba kaip laisvai samdoma grafikos dizainerė, bei kuria juvelyrikos ženklą “The basic”.
Daugiau

Artimiausi vadovo mokymai

Mokymų pavadinimas Trukmė Vieta Mokymų pradžia
Vaizdas ir dizainas Facebook'e8 ak. val.Vilnius07/11/2017