5 kalėdinės idėjos jūsų Facebook puslapiui

Nors atrodo, kad iki Kalėdų dar daug laiko, tačiau dabar yra pats geriausias laikas pradėti planuoti ir įgyvendinti savo kalėdinę strategiją Facebook‘e. Šis laikotarpis vienas iš pelningiausių visiems pardavėjams, o kai kuriems net atnešantis 30-40% metų pelno. Tad nieko nelaukite ir jau dabar pradėkite galvoti, kaip išnaudosite šį laikotarpį. Mes siūlome šias idėjas.

 1. Konkursai

Organizuokite fotokonkursą mainais į sekėjų nuotraukas. Sugalvokite savo paslaugą ar prekę atitinkančią temą ir leiskite pasireikšti sekėjų originalumui. Nepamirškite išsigryninti tikslo ir labai gerai apgalvokite prizą – jis turi būti patrauklus. Tam skirkite prekę, kurią norėtumėte labiausiai pabrėžti kalėdinėje komunikacijoje. Konkursiniai įrašai dažniausiai išplinta labai plačiai, todėl prekę galimai pamatys daug žmonių. Pasirinkę kalėdinių nuotraukų temą, sužadinsite skaitytojų emocijas, kurios aplankys ieškant tinkamiausios, o emocijos skatina pirkimus. Galbūt pastūmėsite nusipirkti jūsų prekę ir nelaukiant konkurso pabaigos? Temos gali būti labai įvairios ir pritaikomos bet kokiam produktui ar paslaugai. Pavyzdžiui, sočiausias/skaniausias Kalėdų stalas, gražiausios dekoracijos ar gražiausia eglutė, šilčiausias kalėdinė šeimos/draugų nuotrauka, dovanų išpakavimas, kalėdiškiausias desertas, kalėdiniai žaidimai ar užsiėmimai su vaikais ir kitos panašios tematikos nuotraukos iš ankstesnių Kalėdų. Svarbiausia prisiminti, kad geras konkursas yra tas, kuriame žmonės siunčia savo sukurtą turinį, t.y. patys nufotografuoja ar ieško savo archyvuose turimų nuotraukų, tad būtinai tai akcentuokite konkurso taisyklėse.

 2. Pasidarykite kalėdinę fotosesiją

Kai žmonės konkrečiai žino ką pirks, jie eina tiesiai į parduotuves, kuriose jie ras tas prekes arba naudojasi Google ieškodami kur jų yra. Tačiau ne paslaptis, kad daugelis ilgai suka galvą kam ką padovanoti ir dažniausiai pasirinkimas būna impulsyvus – pamačiau, paspaudžiau ir nupirkau. Sukurkite gražiai atrodančias savo siūlomų prekių nuotraukas kalėdine tematika. Pasinaudokite raudonomis, baltomis ir žaliomis spalvomis, papuoškite Kalėdų eglutę ir parodykite, kokia puiki dovana gali būti jūsų parduodama prekė arba paslauga. Nustebinkite pirkėjus kalėdiniu įpakavimu – leiskite sau viskuom pasirūpinti, kad pirkėjui liktų tik sumokėti pinigus. Taip pat galite kooperuotis su kitais kūrėjais, klientams parodydami rinkinių nuotraukas, kuriuose jie rastų net keletą produktų. Pavyzdžiui, jūs pardavinėjate megztas kojines. Pasikvieskite bendram rinkiniui žvakių gamintojus ar puodelių kūrėjus ir sukurkite „Šilumos dėžutę“.

 3. Skaičiuokite dienas iki Kalėdų kartu su savo sekėjais!

Visi žinome garsųjį Advento kalendorių, kuriuo atbuline data skaičiuojame likusias dienas iki Kalėdų. Pritaikykite tai savo verslui! Pasirinkite 24 prizus, kuriuos galite pralošti kiekvieną dieną, siūlykite skirtingo dydžio nuolaidas, kurios galioja būtent tą vieną konkrečią dieną. Būkite kūrybiški. Tai gali būti net paprasto kalendoriaus lapelio fotografavimas su gražios minties pasidalijimu apie šventinį laikotarpį. Galite filmuoti kaip atidarote savo sukurto Advento kalendoriaus langelį ir parodote, ką jame randate. Gal netgi sukursite kiekvienai dienai po GIF‘ą, kur pristatysite savo produktus. Svarbiausia, parodykite, kad laukiate kartu.

 

 4. Pasiekite naujus pirkėjus

Kalėdos – dovanų metas. Tai reiškia, kad Jūsų siūlomas prekes pirks ne tie žmonės, kurie yra jūsų tikslinė auditorija, o jų artimieji ir draugai. Jūsų tikslas yra prekės ar paslaugos pardavimas dovanai, tad galite sukurti ir dovanų gidą, paaiškindami, kam skirti jūsų produktai ar paslaugos ir kodėl jie yra perkami. Pavyzdžiui, jei jūsų tikslinė auditorija yra moterys nuo 25 iki 45 metų, tai šventiniu laikotarpiu turėtumėte orientuotis į panašaus amžiaus vyrus. Jei parduodate žaislus, skirtus vaikams nuo gimimo iki metukų laiko, rinkitės ne standartinę naujai mamomis tapusių moterų auditoriją, o pvz., močiutes. Parduodate įrankius skirtus vyrams – taikykitės į moteris, pabrėždami, kad su tokiomis dovanomis vyro buitis taps lengvesnė, o moteriai nebereikės n kartų prašyti sutaisyti čiaupo :) Taip palengvinsite dovanų paieškos kančias. Laimi visi!

5. Specialios nuolaidos ir pasiūlymai

Jei Kalėdų laikotarpis iš esmės visiems apsuka galvas, tai jas dar labiau apsuksite pasiūlydami geras nuolaidas. Tačiau nuolaidas kurkite kartu su sekėjais. Pavyzdžiui, nustatykite ribas, jog konkrečio produkto nuotraukai sulaukus 50 pasidalinimų, jūs suteiksite 20% nuolaidą tam produktui. Arba tiesiog leiskite balsuoti savo sekėjams, kuriam produktui turėtumėte suteikti nuolaidą. Taip skatinsite ne tik dalinimąsi, bet ir sužinosite, kokios jūsų siūlomos prekės yra populiariausios. Žinoma, nepamirškite, jog pritraukti naujus pirkėjus kalėdiniu laikotarpiu yra sunkiau nei apie save priminti seniems klientams. Tad pasinaudokite Facebook Offers funkcija ir pavyzdžiui suteikite nuolaidą jau pirkusiems iš jūsų – juk geriausia reklama – iš lūpų į lūpas :) Toks klientas bus maloniai nustebintas ir dar apie tai papasakos draugams.

 

Kad ir kokia priemone naudositės, prisiminkite, kad šiuo laikotarpiu labai svarbu ne tik gražus ir patrauklus prekės ar paslaugos pateikimo vaizdas, bet ir šiltas, kalėdiškas bendravimas su klientais. Būkite kantrūs!

Prisiminkite kokių klaidų nedaryti organizuojant konkursus ir kokios yra 5 gero Facebook konkurso savybės