Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 2000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys, LiMA vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas ir ISM universiteto dėstytojas.
VIDEO: Kaip gyvenant krizės sąlygomis, elgtis prekės ženklams: dažna klaida lemia, kam išgyventi nepavyksta
Delfi. M360, 2022 10
LiMA diskusija: verslo komunikacija socialiniuose tinkluose, kai visi kalba apie karą
Lietuvos marketingo asociacija, 2022 04
Ką turėtų žinoti rinkodaros specialistas 2022 m.?
BZNstart.lt, 2022 03
VIDEO: Skaitmeninio marketingo tendencijos 2021 metams
Rinkodaros guru, Žinių radijas, 2021 01
5 gebėjimai, būtini socialinių tinklų administratoriui
Delfi. M360, 2017 01
Lietuvos verslas mokosi socialines medijas vertinti rimtai
Verslo žinios, 2017 09