Marketingo specialistai, susipažinkite su skaitmeninės rinkodaros įrankiais tiek, kad įvertintumėte jų funkciją marketingo mix’e, keltumėte strateginius tikslus komandai ir suprastumėte vertę organizacijai. Mokysimės: socialinių tinklų (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok), Meta Ads ir Google Ads, el. pašto rinkodaros ir svetainės konversijų kėlimo (CRO). Įvardinsime jų vietą pardavimų piltuvėlyje, o rezultatus stebėsime Google Analytics aplinkoje. Tai labai intensyvus 8 ak. val. kursas, kuriame – tik apie strateginiams sprendimams svarbią informaciją, nesigilinant į taktiką ir įrankių valdymą.
99 €
Lektorius:
Artimiausia data:
Trukmė:
Adresas:
Formatas:
Kaina:
MOKYMUOSE
Strateginiu lygmeniu susipažinsite su Lietuvoje svarbiausiais skaitmeniniais kanalais
Kiekvienam įrankiui gausite po ToDo list’ą ir darbų planavimo lentelės šabloną
Mokysitės ne tik iš lektoriaus, bet ir kitų dalyvaujančių vadovų patirčių
DETALI PROGRAMA
Pardavimų piltuvėlis (sales funnel) skaitmeniniame marketinge ir kokią vietą jame užima Lietuvoje populiariausi kanalai/įrankiai;
Apie kiekvieną įrankį sužinosite:
- Kokia šio kanalo paskirtis ir kokius tikslus jam galima kelti
- Rodikliai – kokie svarbiausi KPI naudojami įvertinti kanalo rezultatams
- Gerosios praktikos, kurias svarbu žinoti vadovams
- ToDo list’as, su kuriuo patikrinsite, kad įrankį esate tinkamai sukonfigūravę ir jį pilnai išnaudojate
- Lentelės šablonas, kurį panaudosite planuodami darbus su komanda
Įrankiai ir platformos, apie kurias mokysimės:
- Socialiniai tinklai: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
- Meta Ads reklamos platforma (Facebok ir Instagram tinklai)
- Google Ads reklamos platforma
- El. pašto rinkodara: automatizavimas ir naujienlaiškiai
- SEO
- Svetainė: kaip paskatinti joje pirkti (CRO – Conversion rate optimisation)
- Google Analytics
- AI įrankiai: Paskutinių dirbtinio intelekto tendencijų apžvalga.
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.
Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, taigi galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogiau, taip pat užduoti klausimus lektoriui.
Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti.
Gausite prezentacijos skaidres ir daugybę metodinės medžiagos – žinias pasikartosite bet kada, taip pat turėsite įrankių darbui su komanda.
MOKYMAI SKIRTI
- Marketingo specialistams, kurie turi valdyti daug skaitmeninių kanalų
- Smaulkaus verslo vadovams, kurie patys koordinuoja marketingo komandą arba agentūras
- Visiems, kas nori skaitmeninį marketingą suprasti strateginiu lygiu
EDUMINT MOKYMUOSE JAU DLAYVAVO VIRŠ 2000 ŽMONIŲ
Labai patiko praktika ir grįžtamasis ryšys analizuojant atsakymus čia ir dabar!
Ieva
Patiko turinys, kaip personalo žmogui kilo daug naujų idėjų, ką galima pritaikyti pas mus, ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir apskritai darbuotojų gerovės kūrime.
Agnė
Patiko, kad dėsto nenuobodžiai, pavyzdžiai įdomūs, reaguoja į situaciją ir klausimus. Patiko praktika (labai smagu, kad anoniminė, todel žmogus gali atsipalaiduoti).
Nerijus
Patiko detalumas, pavyzdžiai, rodomos skaidrės. Reali patirtis su realiu brandu. Pasigedau nebent dar laiko, nes tiek daug informacijos per tiek laiko.
Andrius
Ypatingai patiko. Labai naudinga, puikiai organizuota paskaita. Superine dėstytoja. Įkvėpė išbandyti viską, apie ką buvo kalbėta teoriškai.
Viktorija
Naudinga, įdomu, tik reikia laiko viskam susidėti į stalčiukus ir sėkmingai naudoti praktikoje.
Indrė
99 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.
LEKTORIUS - PROFESIONALUS PRAKTIKAS:
Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 2000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys, LiMA vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas ir ISM universiteto dėstytojas.
LEKTORIAUS PUBLIKACIJOS, ĮRAŠAI IR KONFERENCIJOS:
VIDEO: Kaip gyvenant krizės sąlygomis, elgtis prekės ženklams: dažna klaida lemia, kam išgyventi nepavyksta
Delfi. M360, 2022 10
LiMA diskusija: verslo komunikacija socialiniuose tinkluose, kai visi kalba apie karą
Lietuvos marketingo asociacija, 2022 04
Ką turėtų žinoti rinkodaros specialistas 2022 m.?
BZNstart.lt, 2022 03
VIDEO: Skaitmeninio marketingo tendencijos 2021 metams
Rinkodaros guru, Žinių radijas, 2021 01
5 gebėjimai, būtini socialinių tinklų administratoriui
Delfi. M360, 2017 01
Lietuvos verslas mokosi socialines medijas vertinti rimtai
Verslo žinios, 2017 09
79 €Į krepšelį
Skambinkite +370 650 73710
Užpildykite anketą ir sudarysime asmeninį planą.