TOP5 Facebook patarimai kelionių pardavėjams

Kaip parduoti turizmo paslaugas? Į šį grobį taikosi daug įmonių – kelionių organizatoriai ir pardavėjai, viešbučiai, skrydžių kompanijos. Deja, atostogų žmonės važiuoja kartą-du per metus. Kaip šioje konkurencingoje aplinkoje pasiekti klientą ir parduoti jam šauniausią jo gyvenimo kelionę? Štai keli patarimai iš mūsų pačių patirties:

Raskite savo unikalų balsą

Rinkoje tiek daug dalyvių: nuo mažų turizmo butikų, siūlančių savo organizuotas nišines keliones, iki didelius biudžetus turinčių gigantų. Pirmasis žingsnis – labai gerai suprasti, į kokią auditoriją taikotės (ypač jei nesate didieji, kurie orientuojasi į plačiuosius vandenis) ir kuo būdami išskirtiniai galite į ją efektyviai kreiptis.
Pirmas žingsnis – nuoseklumas. Raskite savo stilių ir jį palaikykite ilgai, nesimėtykite. Galite pradėti nuo vienodai apdirbtų nuotraukų, originalių montažų ar net gražių citatų. Jas lengvai pasigaminsite patys – pasimokykite dirbti su mūsų mėgiama programa Canva. Taip pat ir mes organizuojame grafinio dizaino mokymus apie tai, kaip palaikyti prekės ženklo stilistiką ir kaip tai įgyvendinti Canva programėlėje.

Vienas sėkmingiausių Lietuvos turizmo pavyzdžių – Makalius – savo išskirtinumą suformavo, nes nepabūgo parodyti savo veido. Dabar jis atpažįstamas, nuolat matomas televizijoje ir yra pagrindinis Lietuvoje kelionių ekspertas.

Kitas gražus unikalaus balso pavyzdys – Balinėtojai. Tai šeima, išvykusi gyventi į Balį ir ten atradusi rojų. Mama Ieva kitas, svajojančias sekti jos pėdomis, drąsina savo istorija ir, žinoma, kviečia su jais keliauti po salą. Ši šeimyna kuria daug autentiško ir jaukaus turinio.

Kurkite svajones

Kelionės pardavimas vyksta dar ilgai prieš žmogui pradedant apie tai sąmoningai galvoti. Jūsų kontroliuojami kanalai turi ne tik nukreipti į bilietų pirkimo puslapį, bet ir kurti svajonę apie įvairias šalis, patį keliavimo ir pažinimo malonumą. Pasakokite apie įvairias šalis, rodykite vaizdus iš ten ir, žinoma, neapsiribokite turistiniais objektais – rodykite žmones, kultūrą, keistenybes. Žinoma, kad turistiniai objektai yra naudingi dėl savo atpažįstamumo, tačiau tada labai rekomenduotume rasti arba patiems pasigaminti įdomių, keistų, linksmų, originalių nuotraukų. Net jei neturite brangios kameros, fotografuoti galite išmokti net ir telefonu – siūlome tam skirtus mokymus. Štai fotografo Muard Osmann ypatingas būdas įamžinti turistinius objektus laikant savo merginą už rankos. Dabar šią pozą mėgdžioja visas pasaulis!


Griežtai sekite rezultatus, nuolat analizuokite

Kelionių verslas yra dėkingas, nes beveik visi pardavimai jame vyksta internetu. Todėl galite efektyviai sekti reklamos efektyvumą, konkrečiai matyti kas veikia ir kas ne. Būtinai išmokite kampanijas optimizuoti pardavimams, o ne srautui į svetainę, daug eksperimentuokite su auditorijomis ir išmaniai naudokite retargeting’ą. Labai rekomenduojame investuoti daug laiko ir finansų į reklamines kampanijas, kadangi iš patirties žinome – jos neša puikius rezultatus. Būtinai naudokite Collection Ads formatą, kuris iš didelio produktų rinkinio konkrečiam žmogui rodo tik tuos produktus, kurie, Facebook’o manymu, tam vartotojui bus įdomiausi. Internete yra daugybė instrukcijų, kaip sėkmingai užsakyti reklamas, tačiau būkite kantrūs – medžiagos labai daug. Taip pat galite apsilankyti mūsų organizuojamuose mokymuose dviem lygiais – Facebook reklama ABC ir PRO.

Štai pavyzdys, kaip, naudojantis detaliu auditorijų formavimu, pasiekti vienišus/susižadėjusius/vedusius ir jiems rodyti skirtingas žinutes:



Skatinkite turiniu dalintis pačius keliautojus

Kiekvienas, vykstantis į kelionę – nesvarbu poilsinę ar pažintinę – pridarys daugybę nuotraukų. Ieškokite būdų, kaip tas nuotraukas panaudoti savo naudai. Galite skelbti konkursą (žinoma, su vertingu prizu), galite pasiūlyti Instagram haštago kampaniją ar netgi įtraukti kelionių gidą, kuris paskatintų nuotraukomis dalintis pačios kelionės metu (juk Europoje internetas dabar visur pigus!). Vartotojų sukurtas turinys (angl. UGC – User Generated Content) yra stiprus įrankis įtraukti bendruomenę, parodyti pasitikėjimą prekės ženklu ir, žinoma, gauti unikalaus turinio. Žinoma, kviesdami dalintis, raskite neįkyrų būdą būti paminėti – panaudoti haštagą, check-in’ą ar nuotraukoje prigauti gidą su logotipu puoštais marškinėliais.

Idėja: pasidomėkite, gal tarp netrukus keliausiančių turistų yra daug sekėjų turinčių žmonių (visai nebūtinai influencerių/žvaigždžių). Skirkite laiko su jais susitikti ir aptarti galimybes bendradarbiauti.

Komentuokite, atsakinėkite, bendraukite

Žmonės dažnai norės užduoti klausimus komentaruose ir privačiose žinutėse – jie turi būti atsakyti nedelsiant. Teks pastoviai būti online, tačiau tai atsiperka. Ypač reikėtų atsiminti, kad žmonės kelionių ieško ne darbo laiku, taigi reikėtų turėti žmogų, kuris žinutes atrašinėtų 24/7 (proto ribose, žinoma).

Kelionių komunikacija reikalauja ir reklamos planavimo bei rezultatų skaičiavimo, ir kūrybiškumo, ir bazinių žinių apie keliones. Užtikrinkite, kad socialinius tinklus administruojantis žmogus turi jas visas ir galėsite sekti kylančius rezultatus!