Bio

Lauryna Tamošaitytė – influencerių rinkodaros specialistė, visą savo patirtį sukaupusi didžiausioje Lietuvoje influencerių marketingo agentūroje Unboxed, prekinio ženklo LinenSheep bendraįkurėja ir mikro-influencerė.
Influencerių rinkodarą išnaršiusi iki kauliukų, su nuomonės lyderiais dirbusi 8 rinkose su įvairiausių industrijų prekiniais ženklais – nuo mados, kosmetikos, higienos reikmenų iki kelionių influencerių ir paslaugų.
Influencerių marketingo kampanijas vykdė tokiems prekiniams ženklams kaip Karren Millen, Nespresso, FitTea, Fielmann, Nestle, Philips, Telia, SKYN ir t.t.
Kaip mikro-influencerė dirbo su Huawei, Dreamon, SipSap, Auga, Australian body care, Vilniaus duona ir t.t.
Visada viena koja priekyje ir visada besimokanti, savo studijas tęsia inovacijų valdymo ir antreprenerystės magistro studijose.

 

Laurynos Instagram